Organizacja wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej

Oferta - Wycieczki - Jednodniowe

*opłata za wstęp i zwiedzanie wraz z przewodnikiem Parku Miniatur Zabytków Dolnego Śląska (Odwiedzający mają możliwość zapoznania się z obiektami zabytkowymi takimi jak pałace, klasztory, kościoły, starówki miast dolnośląskich itp., odwzorowanymi dokładnie w skali 1:25. Informacje oprowadzających, jak również opisy przeszłości obiektów, zaznajamiają zwiedzających z ich walorami historycznymi. Modele te są wykonane najnowszymi metodami technicznymi, z materiałów odpornych na oddziaływanie warunków atmosferycznych, co umożliwia wystawianie tych modeli w parkowym otoczeniu.);
*opłata za wstęp i zwiedzanie wraz z przewodnikiem podziemnej trasy „Sztolnie Kowary” 
(Podziemna Trasa Turystyczna "Sztolnie Kowary" poprowadzi przez świat legend, tajemnic i historii prawdziwej. Odwiedzający to miejsce zapozna się z pracą dawnych górników, pozna techniki wydobywcze, przyjrzy się zgromadzonym zbiorom minerałów i szlachetnych kamieni, będzie mógł również spróbować unikalnej wody "Potencjałki". Trasa zwiedzania prowadząca poprzez podziemne chodniki, komory i groty liczy 1200 metrów. Czas zwiedzania około 60 minut.);


Uwaga!
Należy zaopatrzyć się w ciepłe ubranie, temperatura w podziemiach jest stała i wynosi przez cały rok około 8°.


*przejście tunelu kolejowego „Pod Drogą Głodu” - dla chtnych
(W połowie XIX w., gdy zapanował powszechny głód, władze pruskie postanowiły zażegnać problem, organizując słabo opłacane roboty publiczne. Za groszowe wynagrodzenie i bochenek chleba dziennie zastępy robotników podjęły trud budowy drogi z Kowar do Kamiennej Góry. Trakt po dwóch latach prac ukończono w 1857 r. Górska droga połączyła niedostępne dotąd rejony gór, a głodującym rodzinom dała możliwość przeżycia. Do dziś nosi nazwę Drogi Głodu. Na przełęczy, w wysokiej skarpie pobocza stoi kamienny słup upamiętniający budowę drogi. Wąski stary trakt na Przełęczy Kowarskiej krzyżuje się z młodszą od niej kolejową arterią. Bez mała 100 m poniżej przełęczy wykuto w 1905 r. tunel dla linii kolejowej Jelenia Góra-Kamienna Góra. Ma 1025 m długości i jest jednym z najdłuższych w Polsce. Dawniej przejażdżka pociągiem zmierzającym na Przełęcz Kowarską była turystyczną atrakcją. Niestety dziś pociągi nie wjeżdżają w czeluść tunelu. Wydeptana pomiędzy szynami ścieżka służy mieszkańcom jako doskonały skrót w drodze z Kowar do pobliskiego Ogorzelca.);
*pilot wycieczek lub opiekun z biura (koordynator)
;
*przewóz autokarem
;
*opłaty za parkingi
;
*podatek VAT

 

 

miniaturkaminiaturkaminiaturkaminiaturkaminiaturkaminiaturkaminiaturkaminiaturka
© 2002-2014 PROTON TOURProjekt i realizacja: Master Project